Kedves Páciensünk!
Nagyon fontos számunkra, hogy fogászati kezeléseinket a lehető legmagasabb minőségben és probléma nélkül végezzük. Szigorú minőség-ellenőrzést végzünk a beavatkozások során, pácienseink kezelését nyomon követjük és részletesen adminisztráljuk. Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy Ön elégedett legyen szolgáltatásainkkal.
Azonban a legnagyobb odafigyelésünk mellett is felmerülhetnek problémák a kezelések vagy pácienseink kiszolgálása során. Sajnáljuk, ha negatív tapasztalata volt rendelőnkkel kapcsolatban, de szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy mindent megteszünk a felmerült probléma megoldása érdekében.
Bejelentését a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően kezeljük (2013. évi CLXV. törvény). A panasz kivizsgálására és a válaszadásra – a jogszabályok szerint- a beérkezéstől számított 30 naptári nap áll rendelkezésünkre, de igyekszünk a lehető leghamarabb, néhány munkanapon belül választ adni. A kivizsgálás szükséges ideje a panasz jellegétől függően változhat.
A jelen Bejelentő lap azt a célt szolgálja, hogy a felmerült problémát minél jobban megismerhessük és a lehető leghamarabb megoldást tudjunk találni rá. Kérjük, töltsön ki minden mezőt pontosan és részletesen.
Köszönjük együttműködését és türelmét az ügy kivizsgálása alatt! Célunk, hogy mihamarabb megoldjuk a felmerült problémát. Amennyiben ezen idő alatt kérdése merül fel, kérjük forduljon ügyfélszolgálati munkatársainkhoz a 06 1 9000 695-ös telefonszámon, vagy az info@fixfogsor.hu E-mail címen.
Üdvözlettel,
Fixfogsor Fogászati Rendelő csapata